Haida zīmols ir atzīts par savu plašo riepu produktu klāstu. Tas piedāvā trīs galvenās riepu kategorijas, kas iedalītas 25 sērijās un vairāk nekā 1000 dažādos modeļos un specifikācijās. Šie produkti aptver visus ierastos komerciālo transportlīdzekļu un vieglo automobiļu modeļus.
Haida pilnībā tērauda radiālās riepas iedalās divos galvenajos tipos: riepas īsiem attālumiem, vidējiem un īsiem attālumiem, vidējiem un gariem attālumiem, gariem attālumiem, kā arī kalnrūpniecības produktu riepas. Pus-tērauda radiālās riepas iedalās vairākos produktos, tostarp PCR, SUV, UHP un ST sērijās. Diagonālās riepas ietver tādus produktus kā Jintianfu riepas, inženiertehniskās riepas, kalnrūpniecības riepas, industriālās un lauksaimniecības riepas.
Pašreizējā Haida riepu ražošanas jauda vieglajiem automobiļiem ir 12,2 miljoni komplektu gadā. Tostarp 10 miljoni komplektu gadā attiecināmi uz pus-tērauda radiālajām riepām vieglajiem automobiļiem, 1,5 miljoni komplektu gadā uz pilnībā tērauda radiālajām riepām komerciālajiem transportlīdzekļiem un 1 miljons komplektu gadā uz diagonālajām komerciālajām riepām. 2021. gadā Haida apgrozījums sasniedza 5,45 miljardus RMB juaņu.
Haida ievēro pamatvērtības, piemēram, klientu pirmajā vietā, tieksmi pēc izcilības, orientāciju uz cilvēkiem un ilgtermiņa ieguvumiem. Uzņēmuma filozofija balstās uz ideju, ka tirgus ir pamats, attīstība ir atslēga un inovācija ir dvēsele. Uzņēmējdarbības gars nozīmē lojalitāti Haida un apņemšanos nekad nepadoties. Haida attīstības stratēģija vērsta uz riepu rūpniecības ķēdes attīstīšanu, galvenās konkurētspējas uzlabošanu un gadsimtu ilgas uzņēmējdarbības veidošanu Haida.