Kumho Tyre ir pasaulē atzīts riepu ražošanas uzņēmums. Ar produktu eksportu, kas pārsniedz 1,8 miljardus USD uz aptuveni 180 valstīm, tas nodrošina būtisku klātbūtni pasaules tirgū. Šo starptautisko mērogu atbalsta pētniecības un izstrādes (R&D) centru tīkls, kas atrodas Ķīnā, Amerikā, Vācijā un Korejā, ar centrālo R&D centru Gvandžu.
Kumho zīmolu vada divas pamatvērtības: “izturība” un “aizrautība”. Šie abi principi ir uzņēmuma un tā darbinieku pamatā, kuri pastāvīgi cenšas pilnveidoties un atrast labākos risinājumus, lai sasniegtu savus mērķus, neskatoties uz sastaptajiem izaicinājumiem.
Papildus šīm vērtībām Kumho Tyre ir apņēmies sekot videi draudzīgai pieejai. Uzņēmums mērķtiecīgi ievēro vides aizsardzību, īstenojot ekoloģisku uzņēmuma vadību, ražojot videi draudzīgus produktus, ieviešot videi atbilstošu mārketingu, pilnveidojot ražošanas procesus un sniedzot sabiedrisko ieguldījumu. Kumho Tyre tiecas kļūt par 21. gadsimta uzņēmuma paraugu attiecībā uz vides aizsardzību un atbalstu.
Kumho Tyre stratēģiskie virzieni ir skaidri :
- Uzturēt produktu inovāciju, lai palielinātu klientu apmierinātību
- Stiprināt un nodrošināt konkurētspēju starptautiskajā līmenī
- Nodrošināt attīstības potenciāla stabilitāti, izmantojot labi izveidotu starptautiskās vadības sistēmu
Pateicoties nepārtrauktai tehnoloģiskajai attīstībai un padziļinātiem pētījumiem, Kumho Tyre ir spējis ražot pasaules līmeņa riepas. Kumho Tyre pētniecības institūts ir izstrādājis izcilas sacīkšu riepas un vienīgās lidmašīnu riepas Dienvidkorejā. Šie panākumi ir intensīvu pētījumu, pētnieku aizrautības un neatlaidības rezultāts.
Visbeidzot, Kumho Tyre ir ieviesis unikālas tehnoloģijas jaunos materiālos, vieglās detaļās un optimizētā dizainā, lai izstrādātu pasaules līmeņa videi draudzīgas riepas.