
Nexen N'Fera SU1 2014. gadā ieguva Vācijas IF Design Award balvu, pateicoties tā asimetriskajam profilam un augstajai sniegumam, ko šis riepas nodrošina.
Stabilitāte taisnā trajektorijā.
Nepārtraukta rīcība lietus laikā.
Optimāla pieķeršanās līkumos.
Uzlabošana ūdens izvadīšanas īpašības.
Lai varētu novērtēt šo produktu, jums iepriekš jāveic pasūtījums. Informējam, ka atsauksmes, kas atstātas mājaslapā, tiek kontrolētas. Atsauksmes tiek kārtotas tikai hronoloģiskā secībā.
Tops
Vēl neesmu paspējis ar tiem braukt, bet tie ir ļoti viegli uzstādāmi uz 22" zema profila un šaurām riepām, tāpēc mīksti, svaigi un skaisti... Es tos nopirku izpārdošanā, tāpēc esmu pilnībā apmierināts. Es tos uzlikšu uz A traktora, kas brauc ar 30 km/h.
Lieliskas riepas, man tās ir aptuveni mēnesi, tāpēc tas, kas ir rakstīts, var nebūt tik precīzs nākamajos gados. Tām ir asas pagriezieni šauros līkumos, XL izdevums palīdz man samazināt virsbūves svārstības, bet uz nelīdzenumiem tās ir nedaudz mazāk ērtas nekā manas iepriekšējās nolietotās Dunlop Sport BluResponse riepas, lieliska bremzēšanas distance no 130 km/h līdz 80 uz valsts ceļa (izvairīta avārija), ne daudz ceļa trokšņa, kā rakstīja citi lietotāji. Perfektas riepas, noteikti ieteikšu tās citiem.
Riepas kā oriģinālais aprīkojums manā transportlīdzeklī, 32000 km priekšā, 65000 km aizmugurē, personīgi, ar zīmola riepām uz maniem iepriekšējiem transportlīdzekļiem vienmēr esmu nobraucis mazāk km. Es pārvietojos galvenokārt pa ceļiem (80%) un automaģistrālēm (15%), pārējais pilsētā. Iesaku, kvalitātes/cenas attiecība, man, nepārspējama!
Ļoti laba riepa cenas un kvalitātes attiecībā. Ļoti labi turas uz ceļa, un ilgmūžības ziņā pārspēj Falken, kas man bija iepriekš un kas ir dārgāki.
Lietotas riepas... Garāža, kas norādīta kā spējīga uzstādīt riepas mājās, to nedara. Pirmais pirkums nebija ļoti pārliecinošs...
Nav pietiekami daudz pieredzes, lai novērtētu kopējo Komforts: labi Kvalitāte / Cena: labi Stabilitāte: labi Sausā zeme: labi
Šis ir otrais šīs markas riepu komplekts, ko es pērku. Pirmais, kas tika izmantots uz priekšējās ass, nobrauca 30000 km. Vislielākais nodilums notika malās, iespējams, SUV svara dēļ un neskatoties uz riepu montāžas laikā veikto savirzes regulēšanu.
Nav piezīmju Pārāk agri galīgajam vērtējumam, bet šajā posmā ļoti apmierināts
LIELISKI