Nokian ir ietekmīgs Ziemeļvalstu riepu ražotājs, kas darbību uzsācis 1934. gadā. Tā ražotnes atrodas Somijas pilsētā Nokia, kā arī Vsevoložskā, Krievijā. Neapšaubāmi — ražotājs izceļas tieši ar savu ziemas riepu piedāvājumu. Patiesi, galvenie Nokian noieta tirgi ir teritorijas, kurās valda Ziemeļvalstu klimatam līdzīgi laikapstākļi, kas met izaicinājumu riepas pilnvērtīgai funkcionēšanai, jo īpaši sniegotos un meteoroloģiski skarbos apstākļos. Nokian ir izstrādājis plašu riepu klāstu, kas pieejams vairāk nekā 900 oficiālajās tirdzniecības vietās.
Pārlūkojiet mūsu plašo Nokian modeļu klāstu un atrast to, kas pilnībā atbilst jūsu vajadzībām. Izbaudiet labākās cenas visā mūsu izvēlē!
No garās rievu, kas robežo plecu, to atbalsta sānu nervatūras ar 20 grādu leņķi. Šīs rievas nodrošina izcilu ceļa turēšanu līkumos, virziena maiņā, vai pat apakšvirāžā vai slīdēšanā.
Divpadsmit atbalsta sistēma, kas atrodas riepas ārējā pleca līmenī, darbojas intensīvas braukšanas laikā: struktūra kļūst stingrāka, jo bloki atbalstās viens otram, nodrošinot precizitāti vadībai. Pretēji, šis atbalsts ir daudz mazāk intensīvs standarta braukšanas režīmā, kas samazina rullēšanas reakciju un līdz ar to arī transportlīdzekļa patēriņu. Pleca reģionu arī atbalsta 20 grādu leņķis, ko veido rievu sāni. Tas piešķir riepai papildu stabilitāti, galvenokārt līkumos, virziena maiņas laikā, kā arī straujas manevrēšanas laikā, lai izvairītos no šķēršļa.
Lietus ir laika apstākļi, kas ir atbildīgi par lielāko daļu negadījumu vasaras ceļos. Automašīnas kontroles zaudēšanas risks strauji pieaug, kad pēkšņi izbirst negaiss. Galvenokārt tiek norādīts uz riepu saķeres trūkumu, jo tas ir atbildīgs par akvaplānošanas fenomenu. Tāpēc Nokian Tyres ir uz vasaras riepām uzzīmējis šūpojošas rievu, kas palielina saķeri uz slapja seguma un novērš akvaplānošanu bīstamās nokrišņu situācijās. Šīs šūpojošās rievas ir novietotas galvenajās šķērseniskajās ielktuvēs, kas atrodas uz iekšējā pleca. Palielinoties šo ielktuvju skaitam, šīm eliptiskajām ielktuvēm ir iespējams uzkrāt lielu ūdens daudzumu. Šī ideja nodrošina riepai atbilstošu saķeri, pat ja laika nolietojums ietekmē riepu. Jo vairāk gumijas pazūd, jo vairāk palielinās šūpojošo ielktuvju tilpums, kas paplašinās to dibenā.
Riepu sānu gumija satur materiālu, ko izmanto aviācijā un militārajās vajadzībās, aramīda šķiedras ar izņēmuma izturības īpašībām. Šīs šķiedras ārkārtīgi nostiprina riepas sānu virsmu, nodrošinot daudz labāku izturību pret agresiju un griezumiem.
Riepu centrālās daļas Cross-Block raksti ir izstrādāti, lai darbotos divos virzienos. Cross lamellas, kas atrodas tuvu ārējai plecam, veido stipru bārdiņu, kas nodrošina stabilitāti jebkādos apstākļos. Cross lamellas, kas atrodas tuvu iekšējai plecam, veido vairāk artikulētu bārdiņu. Tās nodrošina smalkāku saikni ar ceļu un samazina rullēšanas reakciju, kā arī trokšņa intensitāti. Ir veikts rūpīgs optimizācijas darbs uz rievu tilpumu un Cross lamellas slīpumu, kas veido bārdiņu attiecībā uz bārdiņu. Kad ceļš ir mitrs, Cross lamella uzkrāj ūdeni, kas atrodas uz ceļa, un maksimāli palielina tā izvadīšanu galvenajās nervūrās, lai palielinātu aquaplaninga novēršanu.
Galvenās riepas rievu ir izlīdzinātas, kas tai piešķir ne tikai eleganci, bet arī lielu spēju efektīvi izvadīt ūdeni no ceļa. Rievas, kas atrodas uz šīm galvenajām slīdējošajām rievām, palielina riepas kopējo rievu tilpumu un palīdz novērst iespējamību aiziet aquaplaningā.
Nokian Tyres kompānijā, katrs pneimatiks tiek izgatavots tikai no attīrītām eļļām, un ražošanas procesā nekad netiek izmantotas toksiskas vai vēža izraisošas ķīmiskas vielas. Kā vides standartu līderis pneimatiku ražotāju vidū, Nokian ir pionieris zemas aromātisko vielu satura attīrītās eļļas izmantošanā. Neskatoties uz to, tā drošības rādītāji, īpaši pneimatika saķeres ziņā uz slapja seguma, ir izcilas neatkarīgi no sezonas.
Tuvākā garumvirziena nervatūra iekšējam plecam ir striāta ar liela dziļuma Hydro diagonālām rievām, lai nodrošinātu riepas stabilitāti. Šīs rievas uzlabo aizsardzību pret ūdens plūsmu, uztverot vairāk ūdens no zemes un novirzot to uz lielām apkārtmērā esošām rievām.
Šī inovācija atrodas arī tuvākajā galvenajā nervatūrā pie ārējā pleca. Visas šīs plašās rievas nodrošina lielāku drošību lietus apstākļos un ievērojami samazina slīdēšanas risku uz mitra asfalta.
Nokian Twin Trac Silica ir gumijas maisījums, kas sastāv no dabīgās gumijas, protams, bet arī no silīcija un rapšu eļļas. Daļiņu oriģinālā sadale nodrošina riepai optimālu pieķeri sniegā un lietū. Šis novatoriskais avantgardes maisījums arī pilnveido braukšanas stabilitāti, kā arī reaģē uz riepas izmaiņām. Izmantoto materiālu kvalitāte un apjoms saglabā riepai tās lieliskās ziemas pieķeres veiktspējas, pat pie intensīvas temperatūras izmaiņas vai pēc ļoti daudziem nobrauktajiem kilometriem. Savukārt transportlīdzekļa patēriņš ir ievērojami samazināts, radikāli samazinot riepas pretestību pret ritēšanu.
Dažkārtu struktūras riepā, vairāku gumijas maisījumu izmantošana riepai piešķir dažādas īpašības.
Riepas Nokian Intelligent UHP Silica protektora gumijas slānis nodrošina labāko saikni ar ceļa segumu jebkurā situācijā un ir paredzēts sniegt maksimālu veiktspēju gan intensīvas lietošanas apstākļos, gan augstos ātrumos.
Starpslānis ietver maisījumu, kas satur zemas molekulārās masas nanosilīciju. Ar šo oriģinālo un inovatīvo savienojumu tiek novērota daudz ātrāka virziena maiņas pārraide nekā ar klasiskiem maisījumiem.
Attiecībā uz apakšējo slāni, tā ārkārtīgi stingrā gumijas maisījuma dēļ samazinās rullēšanas pretestība, kas ievērojami samazina siltumu, palielina izturību pret degradāciju, samazina enerģijas patēriņu un samazina toksisko izmešu daudzumu vidē.
Riepas ir nodiluma indikators (DSI), kas ļauj uzzināt tā rievu atlikušo dziļumu. Šis indikators sastāv no virknes milimetrā izmērītu skaitļu, kas ir iegravēti riepu protektora. Jo vairāk protektors nodilst kilometru laikā, jo vairāk šie skaitļi izbalē. Riepā ir arī otrs indikators, kas informē par aquaplaninga riskiem. Pilieniņš ir novietots uz centrālā seguma 4 mm attālumā no rievu dibena. Kad šis pilieniņš ir izdzēsts no gumijas nodiluma, ir pienācis laiks mainīt riepas, jo aquaplaninga risks ir liels.
Info zona, kas atrodas uz Nokian riepas sāna, palielina drošību, parādot atrašanās vietas un spiediena indikatorus. Tādējādi var marķēt atrašanās vietu montāžas laikā pneimatisko maiņas laikā, kā arī pareizu uzpūšanas spiedienu. Šajā zonā pat var ierakstīt jaunu informāciju, tas ir skrūvju momenta spriegums uz sakausējuma diskiem. Lielākā daļa UHP sporta riepu tiek uzstādītas uz alumīnija diskiem, kurām skrūvju piespraudņa prasa palielinātu uzmanību. Tas ir papildu drošības pasākums lietotājam, jo skrūvēm jābūt pievilktām ar pareizu momentu un tās jāpievelk ik pēc 100 vai 200 kilometriem.
Riepu protektora sastāvs Nokian Intelligent UHP Silica ir optimāli izstrādāts, lai spētu tikt galā ar intensīvu lietošanu un lielām ātrumām. Šīs gumijas molekulārās ķēdes, kas saistītas ar silīcija daļiņām, rezultātā veido īpaši izturīgu maisījumu, kas saglabā savu elastību. Tas pastāvīgi iztur plašu temperatūru diapazonu un pastiprina saķeri uz mitrām ceļa segām jebkurā dienas laikā no pavasara līdz rudens beigām. Saites ar ceļu ir ideālas un nepieļauj nekādas novirzes neatkarīgi no apstākļiem.
Braukšanas komforta optimizācija ir vērsta uz inovāciju Silent Groove Design, kas atrodas uz garām gumijas bloku sienām, kur puslodes formas ieliktņi, stilizēti kā golfa bumbiņa, kontrolē gaisa kustību. Tie arī aptur skaņas, ko izdod šķērsvirzienu nervatūras malas, un neērtu svilpšanas izplūdi. Kā rezultātā, trokšņi automašīnas salonā ir ievērojami samazināti, tāpat kā ārējais ritošanas troksnis. Galu galā, braukšana kļūst klusāka un patīkamāka. Silent Groove Design arī atdzesē riepas virsmu, samazinot aerodinamisko reakciju, kas savukārt palielina izturību pret bojājumiem un nobraukumu.