Nokian zīmola iLine 155/80 R13 79T DOT 2022 ieguva labākās vasaras riepas titulu 2013. gadā Vācijā, konkursā, ko organizēja auto žurnāli Auto Test un Auto Bild. Tā stiprās puses: tas pielāgojas jebkura veida klimatam, saglabājot augstākās kvalitātes saķeri un nodrošinot braukšanas komfortu vadītājam. Tā zemā degvielas patēriņa un klusuma dēļ šī riepa ir neaizstājama.
Galvenās riepas rievu ir izlīdzinātas, kas tai piešķir ne tikai eleganci, bet arī lielu spēju efektīvi izvadīt ūdeni no ceļa. Rievas, kas atrodas uz šīm galvenajām slīdējošajām rievām, palielina riepas kopējo rievu tilpumu un palīdz novērst iespējamību aiziet aquaplaningā.
Nokian Tyres kompānijā, katrs pneimatiks tiek izgatavots tikai no attīrītām eļļām, un ražošanas procesā nekad netiek izmantotas toksiskas vai vēža izraisošas ķīmiskas vielas. Kā vides standartu līderis pneimatiku ražotāju vidū, Nokian ir pionieris zemas aromātisko vielu satura attīrītās eļļas izmantošanā. Neskatoties uz to, tā drošības rādītāji, īpaši pneimatika saķeres ziņā uz slapja seguma, ir izcilas neatkarīgi no sezonas.
Ūdens plūsma tiek paātrināta ar rievām, kas atdala plecu blokus, īpaši vietās, kur tās sašaurinās, kas ievērojami uzlabo ūdens drenāžas efektivitāti, kas iesprūdis starp riepu un ceļa segumu.
Riepas ir nodiluma indikators (DSI), kas ļauj uzzināt tā rievu atlikušo dziļumu. Šis indikators sastāv no virknes milimetrā izmērītu skaitļu, kas ir iegravēti riepu protektora. Jo vairāk protektors nodilst kilometru laikā, jo vairāk šie skaitļi izbalē. Riepā ir arī otrs indikators, kas informē par aquaplaninga riskiem. Pilieniņš ir novietots uz centrālā seguma 4 mm attālumā no rievu dibena. Kad šis pilieniņš ir izdzēsts no gumijas nodiluma, ir pienācis laiks mainīt riepas, jo aquaplaninga risks ir liels.
Info zona, kas atrodas uz Nokian riepas sāna, palielina drošību, parādot atrašanās vietas un spiediena indikatorus. Tādējādi var marķēt atrašanās vietu montāžas laikā pneimatisko maiņas laikā, kā arī pareizu uzpūšanas spiedienu. Šajā zonā pat var ierakstīt jaunu informāciju, tas ir skrūvju momenta spriegums uz sakausējuma diskiem. Lielākā daļa UHP sporta riepu tiek uzstādītas uz alumīnija diskiem, kurām skrūvju piespraudņa prasa palielinātu uzmanību. Tas ir papildu drošības pasākums lietotājam, jo skrūvēm jābūt pievilktām ar pareizu momentu un tās jāpievelk ik pēc 100 vai 200 kilometriem.