Riepas Nokian WR D4 195/60 R16 89H 3PMSF ir etalons ziemas riepu kategorijā. Atsevišķi to izmēri ir saņēmuši A vērtējumu par saķeri ar slapju zemi. Kas ir lielisks sniegums ziemas riepām.
Silent Sidewall Technology ir sistēma, kas koncentrēta uz konkrētu riepas sānu daļu un ļauj samazināt vibrācijas un skaņas, ko rada riepas kontakts ar zemi. Tādējādi šī tehnoloģija minimizē troksni, padarot braukšanu daudz patīkamāku.
Stiff Handling Blocks gumijas bloki ir aprīkoti ar iespaidīgiem reljefiem, kas optimizē saķeri, un tie pakāpeniski sašaurinās līdz plecam. Tādējādi tiek palielināta saķere uz sniegotiem ceļiem un braukšanas precizitāte. Spēcīgs reljefa aktivators ir novietots plecu bloku vidū. Tas ļauj maksimāli izmantot šo laukumu darbību paātrināšanas un palēnināšanas fāzēs, tas ir, kad ir nepieciešams paļauties uz nevainojamu saķeri.
Centrālās rievas abās pusēs gumijas bloki rāda augstu reljefa blīvumu, katru otro lameli pārmaiņus turēdami pa kreisi, tad pa labi. Trīs grupās sakārtotie bruģakmeņi ir aprīkoti ar pastiprinājumiem grēdu dibenā. Šie "Handling Supports" nodrošina uzlabotu vadāmību.
Būtiska un cieta centrālā rieva apģērbj riepas vidējo daļu. Tās lamellas nesedz visu platumu, kas rezultātā palielina precizitāti un pastiprina vadāmības kontroli.
Gludas strias uzlabo ūdens drenāžu, kad tas ir sniega vai dubļu veidā.
Aizmugurējo gumijas bloku slīpuma leņķis ir izstrādāts, lai nodrošinātu maksimālu ūdens un dubļu notecēšanu no rievām.
Braukšana ziemas apstākļos prasa augstas kvalitātes pneimatikas, lai nodrošinātu pilnīgu drošību. Driving Safety Indicator ir nodiluma indikators, kas atrodas uz riepas protektora. Tas ir Nokian Tyres pētījumu rezultāts, kas uzlabo drošību aukstajā sezonā. Winter Safety Indicator, jeb WSI, kura simbols ir sniegpārslas, ir savukārt ziemas drošības indikators. Skaitļi, kas rotā riepas vidusdaļu, norāda galvenās rievu augstumu, kas tiek izteikts milimetros. Pneimatikas pakāpeniska nodilšana pakāpeniski izdzēš šos skaitļus. Savukārt WSI nepazūd, pirms rievu dziļums sasniedz 4mm, bet kad sniegpārsliņa vairs nav redzama, ir obligāti jāpērk jaunas ziemas riepas, lai nodrošinātu drošību uz ceļa.
Nokian Twin Trac Silica ir gumijas maisījums, kas sastāv no dabīgās gumijas, protams, bet arī no silīcija un rapšu eļļas. Daļiņu oriģinālā sadale nodrošina riepai optimālu pieķeri sniegā un lietū. Šis novatoriskais avantgardes maisījums arī pilnveido braukšanas stabilitāti, kā arī reaģē uz riepas izmaiņām. Izmantoto materiālu kvalitāte un apjoms saglabā riepai tās lieliskās ziemas pieķeres veiktspējas, pat pie intensīvas temperatūras izmaiņas vai pēc ļoti daudziem nobrauktajiem kilometriem. Savukārt transportlīdzekļa patēriņš ir ievērojami samazināts, radikāli samazinot riepas pretestību pret ritēšanu.
Neregulāri slīpumi uz plecu bloku sienām piesaistās zemes virsmai, ļaujot uzlabotu pieķeri gan līkumos, gan dziļā sniegā.
Aizraujošās riepas saķeres un vadāmības īpašības ir iespējamas, jo katram blokam, kā arī katram no raksta lamelēm ir specifiska forma un skaidri definēta funkcija.