Riepa Pirelli

Pirelli, dibināts 1872. gadā, ir uzņēmums ar dziļām itāļu saknēm. Šis zīmols ir atzīts visā pasaulē par savu novatorisko tehnoloģiju, inovācijas spējām un produktu kvalitāti. Ar 18 ražošanas rūpnīcām, kas atrodas 12 valstīs, un komerciālo klātbūtni vairāk nekā 160 valstīs, Pirelli ir viens no pasaules vadošajiem riepu un saistīto pakalpojumu ražotājiem.

Uzņēmumā strādā aptuveni 31 100 darbinieku, un tā apgrozījums 2023. gadā sasniedza 6,7 miljardus eiro. Tas ir vienīgais uzņēmums, kas pilnībā orientēts uz patērētāju tirgu, piedāvājot riepas automobiļiem, motocikliem un velosipēdiem. Pirelli ir tīri patērētāju riepu uzņēmums ar īpašu uzmanību augstvērtīgo riepu tirgum. Uzņēmums nepārtraukti iegulda produktu izstrādē, lai sasniegtu augstākos veiktspējas, drošības, klusuma un saķeres līmeņus uz ceļa.

Pirelli inovatīvās riepas spēj apmierināt pat visspecifiskākās mobilitātes vajadzības. Vienmēr pievēršot uzmanību vides un sociālajiem jautājumiem, Pirelli bija pirmais riepu uzņēmums, kas izvirzīja mērķi sasniegt oglekļa neitralitāti līdz 2040. gadam. Tas ir ieviesis ilgtspējas modeli, kura pamatā ir ANO Globālā pakta 10 principi, AA1000 standarta prasības ieinteresēto pušu iesaistei un ISO 26000 vadlīnijas.

Gadu gaitā Pirelli galvenokārt ir koncentrējusies uz augstas pievienotās vērtības riepu izstrādi, ražošanu un tirdzniecību. Šīm riepām ir īpašas īpašības, kas saistītas ar augstu veiktspēju, progresīvu tehnoloģiju un drošību, kā arī lielāks diska diametrs. Patērētāji atzīst Pirelli par augstvērtīgajiem produktiem, un tās sortimentā ir inovatīvas riepas.

Papildus savienojamībai jaunā riepu ēra pievērš lielāku uzmanību videi. Pirelli turpina ieguldīt pētniecībā un izstrādē, lai ieviestu jaunus materiālus, kas aizstātu fosilās izcelsmes izejvielas, ar mērķi līdz 2040. gadam radīt pirmo riepu, kas saturēs 100% bioloģiskās izcelsmes un pārstrādātus materiālus.

2021. gadā FIA (Starptautiskā Automobiļu federācija) izvēlējās Pirelli kā vienīgo Pasaules rallija čempionāta riepu piegādātāju. Uzņēmumam ir 19 rūpnīcas visā pasaulē, un tas darbojas vairāk nekā 160 valstīs. Lai samazinātu ekoloģisko ietekmi, uzņēmums ir izstrādājis “zaļās veiktspējas” stratēģiju, pievēršot prioritāti tehnoloģiski attīstītiem produktiem un pakalpojumiem ar zemu ietekmi uz vidi. Pirelli jau daudzus gadus aktīvi iesaistās Formula 1 sacīkstēs.

Automobiļu riepas Pirelli

Pārdotākie profili

Visi profili Pirelli

Pārlūkojiet mūsu plašo Pirelli modeļu klāstu un atrast to, kas pilnībā atbilst jūsu vajadzībām. Izbaudiet labākās cenas visā mūsu izvēlē!

Izvēlēties profilu
Izvēlēties profilu
Komerctransports/Autofurgoni

Pirelli zīmola tehnoloģijas

Pirelli Trokšņu Mitrināšanas Sistēma™ (PNCS)
Pirelli Trokšņu Mitrināšanas Sistēma™ (PNCS)

Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) ļauj samazināt trokšņus, ko rada riepas, saskaroties ar ceļu. Rullēšanas troksnis ietver visas vibrācijas, kas tiek izstarotas struktūrā un izplatās pa transportlīdzekli. Pirelli Noise Cancelling System™ ļauj palielināt vadītāja komfortu, minimizējot šo rullēšanas troksni.
Šīs vibrācijas tiek burtiski absorbētas ar Pirelli patentēto putu, kas minimizē troksni, kas nonāk transportlīdzekļa salonā, nodrošinot uzlabotu komfortu salīdzinājumā ar parastajām riepām.
Ar Pirelli Noise Cancelling System™, tiek emitēti par diviem līdz trim decibeliem mazāk, kas nozīmē vismaz divreiz mazāk trokšņa transportlīdzekļa iekšpusē.

Seal Inside™
Seal Inside™

Pirelli revoluciona braukšanu pēc izlaušanās, radot jaunu pašreparējošu automašīnu riepu paaudzi, kas nodrošina drošību un ļauj turpināt ceļu pēc izlaušanās, saglabājot pilnīgu automašīnas kontroli.
Patiesībā, ar tehnoloģiju Seal Inside™, automašīna, kuras riepa ir caurdurta ar ārēju objektu, 85% gadījumu var turpināt braukt, jo gaisa spiediens paliek nemainīgs. Šāda attīstība tādējādi novērš lielāko daļu negadījumu, kas rodas gaisa zuduma dēļ izlauztā ritenī.
Ar riepu Seal Inside™, izlaušanās neļauj jums palikt nekurienē: jūs varat doties mājās, lai nomainītu riepu, vai doties tieši uz garāžu.
Šo tehnoloģiju Seal Inside™ var izmantot visos transportlīdzekļos atkarībā no riepas izmēra.

Fāze 1
Ārējs objekts, piemēram, nagla, ir ieskauts ar mālu, kas atrodas riepā.
Fāze 2
Ja objekts tiek izmests, māls pakāpeniski aizpilda objekta atstāto caurumu.
Fāze 3
Kad objekts ir pilnībā izņemts no riepas, caurums ir pilnībā aizpildīts un noslēgts, neļaujot zaudēt spiedienu.

Turpiniet pārlūkošanu, nepiekrītot >
Attiecībā uz sīkfailiem un citu vietnes pārlūkošanas informāciju
Riepulideris.lv (AD TYRES) un tā partneri (Google, Hotjar, Microsoft) izmanto pieslēgšanās apstiprinājumus (cookies) un citu vietnes pārlūkošanas informāciju (webstorage) vietnes darbības nodrošināšanai, pārlūkošanas vienkāršošanai, statistikas nolūkos un reklāmas kampaņu personalizēšanai. Sīkfaili un cita vietnes pārlūkošanas informācija tiek uzglabāta jūsu ierīcē, tā var saturēt personiska rakstura datus. Bez jūsu brīvprātīgi dotas un nepārprotami paustas piekrišanas mēs neizvietojam nekādus sīkfailus vai citu vietnes pārlūkošanas informāciju, izņemot to, kas nepieciešama vietnes darbības nodrošināšanai. Mēs saglabājam jūsu izvēli 6 mēnešus ilgu laiku periodu. Jūs varat jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu, dodoties uz lapu Sīkfaili un cita vietnes pārlūkošanas informācija. Jūs varat izvēlēties turpināt pārlūkošanu bez piekrišanas sīkfailu un citas vietnes pārlūkošanas informācijas izmantošanai. Atteikšanās neierobežo piekļuvi pakalpojumiem AD TYRES. Plašāka informācija ir pieejama lapā Sīkfaili un cita vietnes pārlūkošanas informācija.
Personalizēt sīkfailus
LiveChat