Pirelli, dibināts 1872. gadā, ir uzņēmums ar dziļām itāļu saknēm. Šis zīmols ir atzīts visā pasaulē par savu novatorisko tehnoloģiju, inovācijas spējām un produktu kvalitāti. Ar 18 ražošanas rūpnīcām, kas atrodas 12 valstīs, un komerciālo klātbūtni vairāk nekā 160 valstīs, Pirelli ir viens no pasaules vadošajiem riepu un saistīto pakalpojumu ražotājiem.
Uzņēmumā strādā aptuveni 31 100 darbinieku, un tā apgrozījums 2023. gadā sasniedza 6,7 miljardus eiro. Tas ir vienīgais uzņēmums, kas pilnībā orientēts uz patērētāju tirgu, piedāvājot riepas automobiļiem, motocikliem un velosipēdiem. Pirelli ir tīri patērētāju riepu uzņēmums ar īpašu uzmanību augstvērtīgo riepu tirgum. Uzņēmums nepārtraukti iegulda produktu izstrādē, lai sasniegtu augstākos veiktspējas, drošības, klusuma un saķeres līmeņus uz ceļa.
Pirelli inovatīvās riepas spēj apmierināt pat visspecifiskākās mobilitātes vajadzības. Vienmēr pievēršot uzmanību vides un sociālajiem jautājumiem, Pirelli bija pirmais riepu uzņēmums, kas izvirzīja mērķi sasniegt oglekļa neitralitāti līdz 2040. gadam. Tas ir ieviesis ilgtspējas modeli, kura pamatā ir ANO Globālā pakta 10 principi, AA1000 standarta prasības ieinteresēto pušu iesaistei un ISO 26000 vadlīnijas.
Gadu gaitā Pirelli galvenokārt ir koncentrējusies uz augstas pievienotās vērtības riepu izstrādi, ražošanu un tirdzniecību. Šīm riepām ir īpašas īpašības, kas saistītas ar augstu veiktspēju, progresīvu tehnoloģiju un drošību, kā arī lielāks diska diametrs. Patērētāji atzīst Pirelli par augstvērtīgajiem produktiem, un tās sortimentā ir inovatīvas riepas.
Papildus savienojamībai jaunā riepu ēra pievērš lielāku uzmanību videi. Pirelli turpina ieguldīt pētniecībā un izstrādē, lai ieviestu jaunus materiālus, kas aizstātu fosilās izcelsmes izejvielas, ar mērķi līdz 2040. gadam radīt pirmo riepu, kas saturēs 100% bioloģiskās izcelsmes un pārstrādātus materiālus.
2021. gadā FIA (Starptautiskā Automobiļu federācija) izvēlējās Pirelli kā vienīgo Pasaules rallija čempionāta riepu piegādātāju. Uzņēmumam ir 19 rūpnīcas visā pasaulē, un tas darbojas vairāk nekā 160 valstīs. Lai samazinātu ekoloģisko ietekmi, uzņēmums ir izstrādājis “zaļās veiktspējas” stratēģiju, pievēršot prioritāti tehnoloģiski attīstītiem produktiem un pakalpojumiem ar zemu ietekmi uz vidi. Pirelli jau daudzus gadus aktīvi iesaistās Formula 1 sacīkstēs.