Kategorizēts kā 70 % ārpus ceļa un 30 % ceļa riepa, Mitas E-10 Dakar ir aprīkots ar dziļiem blokiem, kas nodrošina labu saķeri. Ar M+S un Yellow marķējumu, tas ir paredzēts Enduro. Tā īpašības nodrošina optimālu dubļu, ūdens un smilšu izvadīšanu, nodrošinot manevrēšanas spējas un stabilitāti takās.
Lai varētu novērtēt šo produktu, jums iepriekš jāveic pasūtījums. Informējam, ka atsauksmes, kas atstātas mājaslapā, tiek kontrolētas. Atsauksmes tiek kārtotas tikai hronoloģiskā secībā.
Par 790er Adv R, labi sausā ceļā, dabiski nedaudz piesardzīgāks slapjā laikā. Ļoti labi bezcelu, nedaudz vājāks uz slapjas akmeņu virsmas no cietas gumijas maisījuma. Dakar versija ar 1,5 bāriem jūtas nedaudz "koka", bet ar ļoti labu caurbrauktuves aizsardzību, parastā izturība - apmēram 2500 km ar manu braukšanas stilu. Riepu troksnis man nav svarīgs. Vēl neesmu atradis bezkameru alternatīvu, tāpēc palikšu pie tā.
Uz 790er Adv R, labi sausā ceļā, dabiski nedaudz uzmanīgāk jābūt slapjā laikā. Ļoti labi ārpusceļa uz akmeņainu teritoriju, meža grīdu, pļavu. Trūkst nedaudz stabilitātes ļoti dziļā smiltī un šķembā. Dakara versija jūtās nedaudz cietīga, neskatoties uz 1,5 bariem, bet ar ļoti labu caurumu aizsardzību, normālu izturību - apmēram 4000 km ar manu braukšanas stilu. Ceļa troksnis man nav svarīgs. Vēl neesmu atradis bezkameru alternatīvu sev.
Priekšējai riepai ir laba saķere un uzticamība ar ļoti pieņemamu izturību.
Fiksēts
Ļoti laba kvalitāte par cenu
Ļoti labas riepas, es tos iesakņu tiem, kuri grib braukt ārpus ceļiem un uz ceļa bez raizēm! Tās nolieto ātrāk nekā 50/50 riepa, bet tā maksā arī mazāk, tāpēc es domāju, ka gals iznāk tāds pats... bet katrs dara, kā vēlas, tas ir tikai mans viedoklis!
Šie riepas man ir kārtībā. Es nebraucu smagā blīvē, bet citas visas teritorijas labi darbojas.
Riepas izmantošanai laukā un uz ceļa (ne šosejā). Nav grūtību slapjā ceļā (pielāgota braukšana) Labs kvalitātes un cenas attiecības / labs turējums ārpus ceļa